sobota, 17 czerwca 2017

It's me, different from you | vintage photos



Mam na imię Wiktoria. Mam szare oczy. Blond włosy jak duża część osób na świecie. Wyglądem przypominam większość nastolatek,ale różnię się od nich. I choć mamy podobne cechy,jestem zupełnie inna od wszystkich innych .Tak jak Ty.  Być może nasze cechy są bardzo zbliżone,nasze oczy mają taki sam kolor,lubimy robić podobne rzeczy,podobnie się ubieramy,ale w gruncie rzeczy różnimy się od siebie. Każdy z nas  jest indywidualny. I w tym tkwi wyjątkowość świata. Mimo tego,że na świecie żyję ponad 7,5 miliarda ludzi każdy jest inny a większość bliźniaków nie jest taka sama.












18 komentarzy:

  1. Czytam :) na tym chyba polega cała zabawa, że jesteśmy inni - niby podobni, a jednak różni. Pozdrawiam ☺

    OdpowiedzUsuń
  2. Też mam szare oczy lecz brąz włosy :D Gdybyśmy wszyscy byli tacy sami to świat nie miałby sensu :)

    http://staypositivebypaulen.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W przekazie bardziej chodziło mi o to,że wszyscy jesteśmy na pierwszy rzut oka tacy sami tzn. wygladamy podobnie,podobnie sie ubieramy (podążamy za trendami),mamy podobne cechy,ale nawet Ci którzy to wszystko mają takie same-cechy,styl,poczucie humoru itd-są inni i nie ma takiego drugiego człowieka jak my ;-)

      Usuń
  3. Każdy ma coś innego w sobie, nawet jeśli z pozoru myślimy, że jesteśmy podobni. Każdy jest obdarzony czymś, czego nie ma nikt inny.
    http://wieczniepoczatkujaca.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się,ale podsumowując jesteśmy tymi jedynymi.

      Usuń
  4. bardzo Nam się podobają zdjęcia z wiankiem!:*

    Buziaki,
    www.twinslife.pl (klik)

    OdpowiedzUsuń
  5. To niesamowite, że każdy z nas jest wyjątkowy i jedyny...
    Zdjęcia w świetnym klimacie! Bardzo miło czyta się Twojego bloga :)

    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda?!! Dziękuje,starałam się aby go miały! Jest mi ogromnie miło! Wpadaj częściej!

      Usuń
  6. Świetny blog, śliczne zdjęcia! Obserwuje ;3
    http://olaabo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, dziekuje, dziękuję! Bardzo sie ciesze ,ze się podoba!

      Usuń
  7. Cudowne zdjęcia i w pełni się z tobą zgadzam!

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje pięknie! Cieszy mnie to i to bardzo!

      Usuń
  8. Super wianek! <3

    http://klaudia-modelska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne zdjęcia ;) cudowny wianeczek ;*
    pozdrawiam cieplutko xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń

*Każdy pozostawiony komentarz bardzo mnie motywuje i za każdy bardzo dziękuje.
*Nie bawię się w obs/obs,kom/kom! Chcę mieć prawdziwych czytelników.
*Jeśli teraz to czytasz to wiedz,że dzięki Tobie się uśmiechnęłam!♥