środa, 5 lipca 2017

corn


Często narzekam na ból głowy, na załzawione od ekranu laptopa oczy czy skarżenie się do samej siebie tak,aby "umilić" sobie czas. Przez tą dwutygodniową przerwę ( która w moim odczuciu trwała dwa lata ) uświadomiłam sobie,że choć narzekam i truję to nie wyobrażam sobie w tym momencie przez dłuższy czas nie kliknąć pomarańczowego,magicznego przycisku w moim górnym prawym rogu ekranu "opublikuj". I choć zdarza mi się zrzędzić to właśnie to zrzędzenie daję mi motywację do działania i realizowanie się w swoim hobby! Ja jako zawsze zorganizowana osoba a tym bardziej (!) mała perfekcjonistka -  nie mogłam przeboleć myśli,że na blogu nie pojawił się nowy post zgodnie z moim "schematem". Tym bardziej,że zawitały wakacje a ja jeszcze nie mogłam życzyć,abyście świetnie je spędzili. Dlatego robię to teraz,kiedy jestem już spokojna,że mój laptop jest na swoim miejscu,miejscu mojego dowodzenia - moim biurku.
                                                                                    Udanych wakacji!






Fot.: klik

22 komentarze:

  1. Takie momenty uświadamiają co jest prawdziwą pasją. Wakacje są idealna porą na oddanie się w pewnej części blogowi.
    Świetne zdjęcia :)
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takkk! Zgadzam się! Tyle czasu-tylko ja i blog,haha. No i może trochę ( duzo ) odpoczynku-bo jak kocha się to co się robi to nie jest to typowa PRACA!

      Usuń
  2. Ślicznie wyglądasz :) Ostatnie zdjęcie jest świetne!
    Miłego dnia :)
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  3. Super wygladasz ;*
    https://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Sama też jestem perfekcjonistką jeśli chodzi o bloga i zwracam uwagę na każdy najmniejszy szczegół przy publikacji nowego wpisu. Śliczne zdjęcia! Buziaki!
    MOJ KANAŁ NA YT
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to łączmy się,myślałam,że tylko ja mam takie schizy!:p Buziakiii!

      Usuń
  5. Udanych wakacji również!
    Podoba mi się Twoja koszula, sama jestem ich wielką fanką :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Pewnie wiele nas jest w tej sytuacji. Ja jednak nie potrafię być taka zorganizowana i publikować coś regularnie, muszę jeszcze nad tym popracować! Zdjęcia są śliczne, ale to już pewnie wiesz! Pozdrawiam!
    http://magsnowak.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne zdjęcia ;* udanych wakacji ;)
    pozdrawiam cieplutko xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  8. Też zaliczam się do małej perfekcjonistki jeżeli chodzi o bloga i nie wyobrażam sobie, żeby chociaż raz w tygodniu nie został opublikowany post. Również życzę udanych wakacji! Świetne zdjęcia! Pozdrawiam ♥
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takkkkk!Ja przyjęłam zasadę,że będę dodawała posta w weekend a bedzie od super dopracowany. W wakacje może być ich więcej! Dziękuję pięknie,buziaki!

      Usuń
  9. Ja również jestem perfekcjonistką...ale, niestety, nie "małą".. :) Ostatnie zdjęcie jest świetne :)

    Pozdrawiam,
    Karolina [blog] | [instagram]


    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja chyba tez nie "mała",haha. A miałam go nie dodawać! :))

      Usuń
  10. jeśli chodzi o bloga i zwracam

    OdpowiedzUsuń

*Każdy pozostawiony komentarz bardzo mnie motywuje i za każdy bardzo dziękuje.
*Nie bawię się w obs/obs,kom/kom! Chcę mieć prawdziwych czytelników.
*Jeśli teraz to czytasz to wiedz,że dzięki Tobie się uśmiechnęłam!♥