sobota, 22 lipca 2017

sunflower | inspirations








20 komentarzy:

  1. Co do książki u mnie, to ona jest najlepszą pozycją jaka może być - masz w niej wszystko co najważniejsze jeżeli chodzi o fotografię. Napisał to bardzo doświadczony fotograf. Książkę się miło i łatwo czyta bo napisał ją prosto lecz treściwie. Polecam, najlepiej wydane 40zł. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje! Może się skusze;-) Btw. Wolałbym abyś odpowiedziała mi na swoim blogu,bo tutaj czekam na komentarze dot. posta/bloga.

      Usuń
  2. Cudowne inspiracje! ;)
    Buziaki♥
    http://rikaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne inspiracje, wszystko tak idealne kolorystycznie. Aż miło spojrzeć okiem perfekcjonisty.
    Pozdrawiam,
    Aleksandra Drążek.

    aldrazek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo to robila perfekcjonistka!:D Ciesze się,ze Ci się podoba!

      Usuń
  4. Super inspiracje, która wprawiają w świetny, wakacyjny klimacik!:)
    Pozdrawiam,
    aguuuszka.blogspot.com-Mój blog!☼

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie fajne inspiracje. Lubię oglądać takie posty.

    Pozdrawiam, nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze sie! Dziekuje za ten komentarz,bo takiego potrzebowalam-nie wiedziałam czy takie posty są spoko!:))

      Usuń
  6. Genialne inspiracje!!

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne, wakacyjne inspiracje :)
    Zapraszam do obserwacji.
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

*Każdy pozostawiony komentarz bardzo mnie motywuje i za każdy bardzo dziękuje.
*Nie bawię się w obs/obs,kom/kom! Chcę mieć prawdziwych czytelników.
*Jeśli teraz to czytasz to wiedz,że dzięki Tobie się uśmiechnęłam!♥