sobota, 12 sierpnia 2017

e x c e p t i o n

Chcemy
 być wyjątkowi,
różnorodni,inni. 
Ale ubieramy 
się na biało czarno... jak wszyscy.

Wyróżnić się,pokazać coś innego,coś czego nie ma nikt inny jest trudne.Na co dzień spotykamy się z tymi samymi osobami,widzimy te same twarze a na ulicach ludzi,którzy mają na sobie najnowszy trend i szyk mody,który w tym momencie mają już wszyscy. Chcemy być inni,ale wybieramy klasykę i bezpieczną strefę komfortu.I nic w tym złego,sama tak robię i uwielbiam rzeczy,które sprawiają,że wyglądam jak wszyscy,ale czasem warto się wyróżnić i zaszaleć. Kiedy jest się innym,nie jest się gorszym a raczej wyjątkowym.





 fot.: klik

A Wy? Lubicie wyróżniać się z tłumu czy raczej zostać w ''bezpiecznej strefie'' ?

10 komentarzy:

  1. wybieram raczej sferę komfortu, ale to ze względu na to, że tak czuje się wygodnie i lubię te kolory a nie dlatego by się nie wyróżniać :)
    http://zatrzymacchwileulotne.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też-tak jak napisalam,ale uważam,ze czasami warto postawić na COŚ innego:)

      Usuń
  2. Mądry post :). Ja nie lubię się wyróżniać z tłumu na siłę, ale jednocześnie chcę być oryginalna w tym, kim jestem. Czasami stawiam na oklepane już klasyki, jeśli chodzi o ubiór, ale czasem ubieram się kompletnie inaczej niż inni. ;) Pozdrawiam! /Klaudia
    NASZ BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ''Oryginalna w tym,kim jest'' - chcę to wkleić do posta! Super mnie zrozumiałaś w tym poście,myślimy tak samo! Dziękuje!

      Usuń
  3. Ooo bardzo mądry post!! Piękne zdjęcia :)
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię być sobą, ale nie potrzebuję być w centrum uwagi czy wyróżniać się z tłumu :)

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bycie sobą a wyróżnienie się czasami to wg. mnie dwie inne sprawy. Ale bycie sobą jest najważniejsze!

      Usuń
  5. Fajna koszulka ;)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:)) NIE BAWIĘ SIĘ W OBS/OBS.W dwóch miejscach czytelnie jest to napisane :,))

      Usuń

*Każdy pozostawiony komentarz bardzo mnie motywuje i za każdy bardzo dziękuje.
*Nie bawię się w obs/obs,kom/kom! Chcę mieć prawdziwych czytelników.
*Jeśli teraz to czytasz to wiedz,że dzięki Tobie się uśmiechnęłam!♥