piątek, 4 listopada 2016

FALL SKIN CARE ROUTINE

Jesień ma to do siebie,że automatycznie nasza cera narażona jest na większe "uszkodzenia". Mróz,deszcz,wiatry negatywnie wpływają na skórę twarzy. Ja jak co roku z tym walczę i staram się zwyciężyć w walce jesień vs moja twarz.

 
Produkty,które mogliście zobaczyć w mojej pielegnacji twarzy (tu). Nie wiem co o nich powiedzieć,bo są po prostu świetne. Można zauważyć to np. po wzrastających co tydzień cenach. Żel do mycia twarzy (różowy) używam codziennie. Stało się to już chyba moim wieczornym rytuałem. Twarz jest po nim o sto razy gładsza,pachnąca,odżywiona  a przede wszystkim oczyszczona. Co do drugiego produktu też jest dobry-inaczej bym go nie używała. Jest to 3in1 - ja używam go jako maski,którą stosuję raz na dwa tygodnie i wtedy kiedy czuję,że moja twarz tego potrzebuję.




Czekałam prawie miesiąc,żeby Wam go tu pokazać. Z ręką na sercu naprawdę go polecam! Jest to chyba najlepszy tonik - a raczej płyn micelarny,którego ja używam jako tonik (3in1) jaki kiedykolwiek stosowałam.WIELKIM plusem jest to,że jest zrobiony tylko z naturalnych składników.Jest wspaniały!


Krem. Niezastąpiony od-uuuh! Dobrych dwóch lat. Na pewno o nim słyszeliście, a jeśli wahacie się nadal nad zakupem to potwierdzam-jest rewelacyjny.



Tego kremu używam tylko wtedy kiedy nie potrzebuję aż tak dużego nawilżenia. Jest dobry,ale soft bije wszystko!:)


Ten produkt też mogliście zobaczyć w poście o pielęgnacji mojej twarzy. Jest to pasta cynkowa,czyli produkt,który wysusza drobne zaczerwienienia,trądzik. Działa świetnie a kosztuję w aptece uwaga- ok. 3 zł!




Największy problem jesienny,jeśli chodzi o moją twarz to zdecydowanie - spierzchnięte,pękające usta. Stosowałam już chyba wszystko. Pomadki ochronne,serum,maście,miód(miód to mój zdecydowanie największy faworyt). Ostatnio używam maści z ArdeMax i powiem Wam,że jest naprawdę fajna! Super łagodzi naskórek ust i działa regenerująco!
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Dziękuję Wam bardzo! A zwłaszcza tym,którzy przeczytali! Mam nadzieje,ze taki post się Wam spodobał!:) Buziak! W.
                               

18 komentarzy:

  1. Zgadzam się! Nivea Soft jest jednym z najlepszych. Zwykły Nivea est za ciężki dla mojej skóry.
    Robisz świetne zdjęcia! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy post :) Również w jesień zmagam się z suchymi ustami

    Zapraszam do mnie, jeżeli ci się spodoba to zaobserwuj
    http://meryandcara.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziekuje,ciesze sie-tak jak napisalam w poscie -naloz miod-na pewno pomoże!:)

      Usuń
  3. Nie lubię kremu z Nivei - jest dla mnie zbyt tłusty. Osobiście używam kremu z Iwostinu, który nie tylko nawilża, ale i i łagodzi podrażnienia. O ile przy katarze smarowanie Niveą skrzydełek nosa piekło, to przy Iwostinie takiego problemu nie było :)
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba pierwsza osoba,która go nie lubi haha;p A ja właśnie kocham w nim to że jest taki tłusty dzięki temu sświetnie nawilża:) A co do tego kremu z Iwostinu to muszę o nim poczytać!

      Usuń
  4. Jakie prześliczne zdjęcia. :) Zastanawia mnie, w jakim programie je obrabiasz (te napisy)? :) Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O jejku-naprawde bardzo dziekuje-bardzo mi milo!♥ Wszyscy o to pytają:P Picmonkey.com :) ♥ Dziekuje jeszcze raz,buziak!

      Usuń
  5. Śliczne zdjęcia! ♥
    Również używam tego kremu z Nivea ;)
    Zaciekawiłaś mnie tym 3in1, może w najbliższym czasie to wypróbuję :)
    Obserwuję!

    BY-KAYLA-BLOGSPOT.COM-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  6. Właśnie w jesień szczególnie powinniśmy dbać o wygląd swojej cery, fajnie, że podzieliłaś się kosmetykami jakich do tego używasz.

    Pozdrawiam!
    Enjoy Lifeee

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziekuje,wlasnie w jesien i zime chyba dbam o nią najwięcej!:)

      Usuń
  7. Bardzo miło czyta się Twojego bloga, prowadzisz jasne wpisy, super! Co do tego wpisu, dziękuję że podzieliłaś się swoimi kosmetykami, przyjrzę im się dokładnie i może sama z nich korzystam. Póki co życzę miłej jesieni... ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aaaa! Najpiekniejszy komentarz!♥♥ Bardzo sie ciesze,ze podobają Ci sie moje posty,mam nadzieje,ze bedziesz je sledzil/a na bieżąco!♥ Naprawde gorąco je polecam-daj znac jak skorzystasz z ktoregos z kosmetyków!:) Dziekuje i nawzajem!

      Usuń
  8. Aktualnie używam tego różowego żelu do twarzy i jest super! Nivea ma według mnie świetne kosmetyki do pielęgnacji twarzy :)
    agnieszkaa-es.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się w 100%. Nivea ma zdecydowanie najlepsze produkty do pielegnacji!:)

      Usuń
  9. They had been insistent that it would now not have an effect on his expert using career, and nor should it, racing drivers have usually been stuck out by using offences. best in case you power for Ferrari and get stuck in Italy will you escape with it, every different police pressure within the world relishes the hazard to .For more ==== >>>>>> http://musclegainfast.com/ion-z/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten różowy żel jest naprawdę dobry.

    OdpowiedzUsuń

*Każdy pozostawiony komentarz bardzo mnie motywuje i za każdy bardzo dziękuje.
*Nie bawię się w obs/obs,kom/kom! Chcę mieć prawdziwych czytelników.
*Jeśli teraz to czytasz to wiedz,że dzięki Tobie się uśmiechnęłam!♥