wtorek, 20 czerwca 2017

Wywiad z Weroniką Klonowską! @pooozytywna


 1. Czy jest osoba,która wspiera Cię w blogowaniu?


Tak,jest to m.in moja mama.

2. W blogosferze jesteś w 100% sobą czy zdarza Ci się "dopasowywać" tak,aby zadowolić czytelników?

Jestem sobą. Jednak bloga piszę nie tylko dla siebie,ale też dla ludzi. Więc często pytam co chcieliby zobaczyć,bądź po statystykach widzę jakie wpisy ich interesują,jednak zawsze robię to tak,aby podobało się mi.

3. Czy wiążesz swoją pracę/przyszłość z blogowaniem/fotografią? Wspomnisz w swoim CV o blogu?

Tak. Wydaję mi się,że tak. Jednak wszystko się okaże. W cv- sama nie wie,jeszcze zobaczę :)

4. Opisz swojego bloga 3 słowami.

 Sesje,przemyślenia,zdjęcia.

5. Jak Twoja rodzina/znajomi zareagowali na wieść o tym,że prowadzisz swój internetowy kącik?

Moi rodzice wiedzieli o blogu,gdy go zakładałam. Nic do tego nie mają i wspierają mnie w tym,tak jak najbliżsi.


--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Serdecznie dziękuję Weronice ( KLIK ),że zechciała udzielić mi małego wywiadu!
Mam nadzieję,że się Wam podoba! xoxo,Wiktoria






28 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawy wywiad, lubię takie czytać :)
    Podoba mi się Twój blog ;)
    Obserwujemy? Daj znać u mnie! :D
    Pozdrawiam, miłego dnia :*
    Oliwia Felkel - KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie interesuję mnie wymienianie się obs/obs,kom/kom!
      CHCE MIEĆ PRAWDZIWYCH CZYTELNIKÓW. Piszę to po prawo,na moim blogu. Dziękuje.

      Usuń
  2. Świetny wywiad :).
    Zapraszamy do nas :)
    fashion--twins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Widać, że dziewczyna wie, czego chce od życia i myslę, że to bardzo ważne. Osoba, która bloguje powinna umieć się okreslić, bo tylko w ten sposób zyska grono czytelników, którzy myslą tak samo ;) Pozdrawiam!

    http://myslacinaczej29741.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Krótki, ale konkretny :)
    http://anothergirlinthesea.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się,że to zauważyłaś-haha. O to mi chodziło!

      Usuń
  5. Super pomysł z tym wywiadem, fajnie bo można się dowiedzieć czegoś więcej a na blogu oczywiście czasem bywam:) Szkoda tylko że taki krótki!
    http://uglyographyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję,cieszę się,bardzooo! Może jeszcze uda mi się zrobić dłuższy z kimś innym!:)

      Usuń
  6. Ciekawy wywiad :) bardzo lubię czytać tego typu posty, bo w tedy
    poznaję innych wartych uwagi blogerów :) akurat Weronikę i jej
    bloga znam :D
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję,ciesze się,że Ci się podoba!

      Usuń
  7. Znam Poozytywną jako blogerke, prowadzi bardzo ładnego bloga!
    Pozdrawiam serdecznie
    Mój BLOG

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam Weronikę! :)

    Pozdrawiam ♥
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  9. Już od dłuższego czasu obserwuję Weronikę :D Super wywiad!
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  10. Właśnie przed chwilą byłam na blogu Weroniki :) Świetny wywiad!
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny wywiad :)
    Czytam bloga Weroniki.
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Wywiady są fantastycznym sposobem na posty! :)
    Pozdrawiam cieplutko
    just-do-one-step.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak uważam,są odskocznią od zwykłych postów!

      Usuń
  13. Świetny wywiad! Ciekawe pytania i odpowiedzi. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jednak bloga piszę nie tylko dla siebie,ale też dla ludzi.a nice girl.

    OdpowiedzUsuń

*Każdy pozostawiony komentarz bardzo mnie motywuje i za każdy bardzo dziękuje.
*Nie bawię się w obs/obs,kom/kom! Chcę mieć prawdziwych czytelników.
*Jeśli teraz to czytasz to wiedz,że dzięki Tobie się uśmiechnęłam!♥